Närpes

Kom just hem från att har varit i Närpes, Becca körde, vi var  till Kaskö och K-stad också. Det var Elin, Rasse Becca och jag, Krisse kom även med senare på kvällen. Igår efter skolan var Elin och jag till lågstadiet och lade upp en lapp om lågstadiedisco, sen hämtade vi Luci från dagis och vaktade honom tills Nina kom hem. Var sen till Närpes då också, träffade mycket trevligt folk där, skrattade mycket med Emilia. Det var även en dramakväll, det hände mycket där. Idag har jag även varit till Närpes med Nina på dagen, Silla och Freya simmade medan Nina, Luci och jag handlade. Sen var vi till casa och åt :D, Luci var en aning jobbg men inte mycket. Ska skriva en medielogg till psykologi, vi ska anteckna hur mycket vi är på Youtube, Facebook, Intsagram o.s.v. på en vecka. Får se om jag blir förvånad när jag är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0