Dålig uppdatering

Har inte skrivit något på sistone :(. Har haft fullt upp. I tidsdas var jag till Närpes, träffade Emilia där :D var hos Essin ett tag :D blev dock bara mobbad av honom där :(. Halv 10 ungerfär gick vi (Rasmus och jag) tillbaka till Netta och var där resten av kvällen.
I onsdas kom jag hem från Närpes, läste ut the hunger games förta boken då, 280 sidor på en dag utav de 454 sidor det finns. Senare kom Rasmus hit och han sov här.
Torsdag så spenderade jag hemma, Rasmus åkte någonstans mitt på dagen, halv 12(?) på natten kom han tillbaka hit och sov här, han fick skjutas av Berg hit. 
Idag har jag varit lat, sett på supernatural och Dawson's creek (gammal tv-serie men bra). Yamina och Yazmine är här just nu, Roni har varit här men åkte till sin farmor och farfar just. Nu ska jag fortsätta se på Dawson's creek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0