PROMENAD

Har just kommit hem från att ha varit på en promenad med Becca, Munne å Elin, var ute en bra stund, men gick dock inte så långt. Hade jätterolit, Munne berättade en dröm hon hade haft, vet inte om man ska skratta åt den eller vad man ska göra. Talade om allt möjligt och skrattade. Munne och jag försökte knuffa varandra i diken, slutade med att hon lyckades knuffa ner mig men jag dorg med henne i fallet vilken ledd till att båda lagg i diken och Elin och Becca såg på och skrattade, sen blev det dereas tur att åka i diket ;). Vi talade även om att vi längtar till sommaren när faggen börjar igen, det kommer att bli roligt eftersom det är första gången Munne får komma dit, även första året Emilia får komma dit, kommer att bli roligt att se hur de beter sig dä. Men nu ska jag förtsätta nörda supernatual. Hörs senare!! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0