Närpes

Kom just hem från Närpes, har varit där sedan halv 9, så det blev inte så länge. Hade roligt dock, var med Emilia ett tag. Jag, Emila, Jimmy å På Lovet var ut och körde med Dalle ett tag Skrattade åt deras låga humor. Becca kom med hem. Resten av dagen hade jag varit vid datorn och nördat Kyle xy. Resten av inlägget kommer Becca att skriva så ha så roligt xx.
 
Som ni just läste har jag varit ute i "Näsby City" med gänget. Blev dock inte så länge. :( 
Kvällen blev dock dyr eftersom det blev att ta taxi hem... men kvällen var ändå rolig. Hängde med Emilia & Essin vid Albert.... Stötte också på Jesper, han var lika rolig som alltid :) Det var min kväll i sin korthet. Fick också träffa Luomala.... skrattade när jag fick höra hans röst, länge sedan jag träffade honom sist. Men han var mest ut och körde med Dalle... 
Nu sitter jag här på Ellens rum och skriver detta inlägg... Hoppas er kväll var bra!! Det var ialla fall min :)
Men nu skall jag fortsätta min kväll med lite SUPERNATURAL!!!! Best show ever <3
 
// Rebecca!!!
 
En gammal bild från Vanha 2012..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0