Mamma och Pappas bröllopsdag

Ja som rubriken säger så är det mammas och pappas bröllopsdag idag. 17 år, vet det för de har varit gifta lika många år som jag är gammal, om den meningen var vettig(?). Just nu ser jag på supernatural och skriver på min "bok", vet inte vad jag ska kalla det, tyckte bara att jag skulle börja skriva något och det ledde till att jag nu har 123 sidor datorskriven text. Vet inte om man kan kalla det bok för det innehåller mest dialog, som ett maus till exempel. Nåja, det är bara något som fördrivr tiden ooch som är ganska intressant, vet dock inte vad som ska hända i "boken" nu, har stött på ett stopp för tillfället, det löser sig väl senare. Hörs senare xxx
Bild av mamma och pappa på High Chaparal
Bild av Elin och jag på High Chaparal (vann Nalle Puh där)
Ranom men "bra" bild av Elin när vi var i Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0