Kyle xy

Ser på Kyle xy just nu, har sett på det ända sedan jag vaknade känns det som. Men jag har sett en film med mamma, pappa, Elin och Silla idag, the story of Stig-Helmer tror jag den hette. Fick även en historialektion då om hur det var när pappa var liten. Becca åkte gm lite över nio, hon väckte mig 8 men bara för att jag sa åt henne så att hon inte var tvungen att vara ensam vaken eftersom hon skulle hem så tidigt. Sovde dock lite längre båda två och när hon hade farit somnade jag igen. Elin och jag spelar songpop på fb just nu. Såg även igenom "gamla" bilder som jag har på datorn, såg några från 2 (?) somrar sen och andra är flera år gamla, medans vissa var från i somras :D Hörs sen xxx       Bilderna är från sommaren/höstan 2011 tror jag :D  
Becca utanför kiosken    Ellinor gömmer sig
Elin cyklar
Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0