juldagen

Idag har vi haft mycket folk hos oss. Först kom Ellinor och Melinda för de ville ha hjälp med Melindas telefon (jag har en likadan). En stunde efter att de hade farit kom Joonas föräldrar it och åt julmiddag med oss och stannade största delen av dagen. Jeanette kom med Roni, men stannade såklart ett tag, sen kom Henrika och Kim. Nu är det bara Roni som är kvar här. Är nöjd över vad jag fick i julklappar, bäst är kanske min nya klocka, en o.n.e. armbandsklocka som är ljusgrön :D. Just nu har jag en katt bredivid mig som är avondsjuk på datorn eftersom jag ger all min uppmärksamhet till den och inte till honom. Har just sett filmen FREERUNNER, den var bra. Kom på att se den eftersom Sean Faris är med i den :D. Nu ska jag se på supernatural, skriva eller läsa THE HUNGER GAMES boken som jag och Elin fick. Idag fick jag även mera julklappar av de jag inte har hunnit se före julen. Fick en kopp med godis i, kommer att vara gott, och så fick jag även en biobiljett till valfri film vid gloria, kommer att spendera den biljetten på THE HOST som kommer ut någon gång 2013, LÄNGTAR. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0