film!!

Ligger i sängen och ser på film, another cinderella story, en aning barnslig film, but hey what's life without that. Vaknade ganska sent idag, typ 1? En stund efter att man vaknade skickade Ellinor till mig för att se hur jag mår för hon hade sett något som ganske skulle göra mig ledsen, det gjorde det dock inte, fortfarnade lika glad. Men det känns bra att veta att man har kompisar som bryr sig <3. HAr varot lat hela dagen, luggit i sängen och ätit godis, mums. Får se om jag orkar hitta på något senare.... Ska kanske läsa lite hunger games, Elin och jag fick boken i julklapp. Men nu ska jag återgå till filmen. Har någon några bra filmtips?? Vill ha något att se på senare. Hörs xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0